Споживачі, чиї права і законні інтереси порушені, звертаються до Постачальника з письмовою скаргою. У скарзі зазначаються:
повне найменування, поштові реквізити, номери телефонів і факсів Споживача, який подає скаргу
дата подачі і номер скарги
підстави для пред’явлення скарги
докази, що підтверджують обставини, викладені в скарзі
обґрунтування вимог скарги з посиланням на відповідні нормативні акти
вимоги Споживача
сума скарги і її розрахунок, якщо скарга підлягає грошовій оцінці
перелік документів, що додаються до скарги, а також інших доказів
дата подачі і номер скарги
підстави для пред’явлення скарги
докази, що підтверджують обставини, викладені в скарзі
обґрунтування вимог скарги з посиланням на відповідні нормативні акти
вимоги Споживача
сума скарги і її розрахунок, якщо скарга підлягає грошовій оцінці
перелік документів, що додаються до скарги, а також інших доказів